FAQ


Hoe lang duurt de campagne Spaar voor de mooie JBL producten?

Je kunt digitale JBL-punten sparen vanaf 28 oktober 2020 tot en met 2 februari 2021. Je kunt je digitale JBL-punten tot en met zondag 21 februari 2021 online inwisselen op www.bpspaaractie.nl voor korting op JBL producten.

Hoe ontvang ik een digitaal JBL-spaarpunt?

De digitale JBL-punten spaar je automatisch op je FreeBees-kaart, bij ieder bemand BP station. Bij elke tankbeurt van minimaal 15 liter ontvang je 2 digitale JBL-punten.

Hoe kan ik de JBL producten bestellen?

Om één van de mooie JBL producten te kopen, kun je een bestelling plaatsen op bpspaaractie.nl. Je dient dan in te loggen met een geregistreerde FreeBees-kaart.

Moet ik een FreeBees-kaart hebben om te kunnen inloggen op de website bpspaaractie.nl?

Ja, enkel houders van een FreeBees-kaart kunnen inloggen op de website om een bestelling te plaatsen.

Ik heb nog geen FreeBees-kaart. Hoe kom ik in het bezit van een FreeBees-kaart?

U kunt een gratis FreeBees-kaart ophalen bij een bemand BP station.

Hoe kan ik mijn FreeBees kaart registreren?

Je kunt dit doen via freebees.nl/registreren

Kan ik ook FreeBees inwisselen op bpspaaractie.nl?

Ja, je kunt je gespaarde FreeBees inwisselen om één van de mooie JBL producten uit de actie aan te schaffen. Je kunt zelf bepalen hoeveel FreeBees je inwisselt.

Ik ervaar problemen met het inwisselen van mijn FreeBees, wat kan ik doen?

Je kunt dan het beste contact opnemen met de FreeBees-servicelijn.
E-mail: info@freebees.nl
Telefonisch: 085-0028405 (Op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 17:30).

Voor welke JBL producten kan ik sparen?

Op de website www.bpspaaractie.nl vind je een overzicht van de JBL producten en de daarbij behorende prijzen.

Hoe ontvang ik mijn bestelling?

Bestelde producten worden gratis naar het door jou opgegeven adres gestuurd.

Kan ik het uitgekozen product ook naar een ander adres laten versturen?

Ja, je kunt je bestelde product(en) naar ieder willekeurig adres in Nederland kosteloos laten toe sturen. Na het plaatsen van je bestelling is een adreswijziging echter niet meer mogelijk.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelde product(en) zal ontvangen?

De bestelling wordt binnen ca. 5 werkdagen op het door jou gekozen adres afgeleverd.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra je bestelling het magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met de Track & Trace-gegevens waarmee je de zending kan traceren.

Wat zijn de leveringsmomenten?

Bestellingen worden op maandag t/m vrijdag tussen 11:00 en 21:00 uur en op zaterdag tussen 11:00 en 15:00 uur bezorgd door DHL. Ben je niet thuis, dan wordt er een bericht voor je achtergelaten.

Het product is niet wat ik ervan verwachtte. Het product dat ik heb ontvangen heeft een defect of beschadiging. Met wie kan ik contact opnemen?

Je kunt met de klantenservice van Boost Loyalty contact opnemen.
Email: cmc.bp@boostgroup.nl
Telefoon: 0114-381550
De klantenservice van Boost Loyalty is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 17.00 uur.

Hoeveel dagen bedenktijd heb ik om mijn aangeschafte product retour te sturen?

Je hebt het recht om je aangeschafte product(en) binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van reden terug te sturen.

Naar welk adres kan ik het product retourneren?

Je kunt het product retourneren aan:
Service Logistics B.V.,
Betreffende de BP spaaractie
T.a.v. Retouren
Edisonstraat 6
5928 PG Venlo

Ik heb mijn product geretourneerd. Hoe werkt de terugbetaling van mijn geld en/of FreeBees?

De betalingsprocessen van geld en FreeBees zijn twee gescheiden trajecten. Het is dan ook niet mogelijk om beide synchroom te laten verlopen en de terugbetaling in één transactie te verwerken.
De terugbetaling van geld vindt tweemaal per week plaats. Het terugboeken van FreeBees op je FreeBees-spaarkaart vindt automatisch plaats, nadat je product in oorspronkelijke staat retour is genomen.

Kan ik hulp krijgen bij het plaatsen van mijn bestelling?

Ja, je kunt contact opnemen met de klantenservice van Boost Loyalty via het telefoonnummer : 0114-381 550. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 17.00 uur.

Hoe werkt de campagne Spaar voor de mooie JBL producten?

Bij BP ontvangt je vanaf 28 oktober 2020 tot en met 2 februari 2021 bij iedere tankbeurt (min. 15 liter) 2 digitale JBL punten op je FreeBees-spaarkaart. Eén JBL punt is 10% korting waard, dus per tankbeurt spaar je direct al 20% korting!

De JBL punten kun je inwisselen in onze webshop www.bpspaaractie.nl en daarmee heel voordelig de prachtigste JBL producten kopen. Totale korting varieert van 30% tot maar liefst 50%. Uiteraard kun je ook FreeBees inwisselen, waardoor je nog voordeliger uit bent!

Hoeveel JBL producten kan ik bestellen?

Je kan onbeperkt producten bestellen, je kan wel slechts 1 product per bestelling kiezen. Daarna kan je een nieuwe bestelling plaatsen met een ander product.