Garantie


Voldoet uw product niet aan uw verwachting of is het beschadigd of defect?
Bent u niet tevreden met een product of constateert u een defect of beschadiging aan het product? Neem dan contact op met de klantenservice via het telefoonnummer 0114-381550. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 17.00 uur.

Voldoet uw product niet aan de verwachting of is het beschadigd?
Een product moet in goede staat verkeren en bij normaal gebruik dient het product naar behoren te functioneren. Wanneer u bij een product een defect of beschadiging constateert, dan bieden we u zo snel mogelijk een oplossing in de vorm van vervanging of reparatie van het productof terugbetaling van het aankoopbedrag. Boost zal in overleg met de leverancier bepalen of het defecte product gerepareerd of vervangen wordt. Indien het product niet vervangen kan worden, zal het aankoopbedrag en eventuele bezorgkosten worden teruggestort. Wij verzoeken u om het te repareren of te vervangen artikel te voorzien van een verpakking waarbij transportschade niet mogelijk is.

Fabrieksgarantie
Op bijna alle producten heeft u daarnaast mogelijk een fabrieksgarantie volgens de geldende fabrieksvoorwaarden. De verzenddatum van het initiƫle product geldt als ingangsdatum van de garantieperiode. Bewaar altijd de originele levernota die bij uw bestelling wordt meegeleverd. Deze dient als garantiebewijs. Het product dat in aanmerking komt voor garantie dient u zelf te retourneren aan Boost Loyalty B.V. Neem contact op met de klantenservice via cmc.bp@boostgroup.nl voor het antwoordnummer. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van BP.

Klantenservice
Heeft u nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier of via cmc.bp@boostgroup.nl